BEL ONS: 030 6349100
CONTACT

Over ons

Ervaren en betrokken teamplayers

Expo Houten werkt met een slagvaardig team van ervaren en betrokken medewerkers die creatief, flexibel en ondernemend zijn ingesteld. Wij werken met korte lijnen: u heeft één contactpersoon voor uw totale project.

Door onze slagvaardige organisatie kunt u rekenen op een overzichtelijke begroting en concurrerende tarieven voor uw event. In de uitvoering kunt u rekenen op een uitgebreide dienstverlening; van logistieke ondersteuning en begeleiding bij de standbouw en van parkeerbegeleiding, beveiliging, gastenregistratie en hostesses tot volledige ontzorging van uw evenement.

Het zal u dan ook niet verbazen dat wij veel van onze opdrachtgevers al jarenlang tot onze vaste relaties mogen rekenen.

Wilt u na het bekijken van deze website aanvullende informatie of een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan contact met ons op. U bent natuurlijk ook van harte welkom een kijkje bij Expo Houten te komen nemen! Wij leiden u graag rond.

Graag tot ziens!

EXPO HOUTEN IN CIJFERS

  • 250.000 bezoekers per jaar
  • 250 beurzen, congressen en vergaderingen per jaar
  • Dagelijks passeren 40.000 auto’s onze locatie aan de A27

ONZE DIENSTVERLENING

  • Eigen webshop
  • Eigen bezoekers-registratiesysteem
  • Standbouw en meubelverhuur
  • Horeca op culinair niveau voor uw event